In this world the colour of faith might be blindness

Kastade omkring lite högar av papper på mitt rum och råkade
komma över en lista jag skrivit två år tidigare över mina ideal
om män och potentiella pojkvänner. Here it goes:

- attraktion
- utmaning
- förståelse
- intellekt
- mognad (insikt)
- (musikalisk ådra)
- kemi  (ömsesidigt intresse + klick)
- diskussionsbenägen
- inte arrogant/självupptagen/översittare
- medvetenhet
- stabil/trygg
- orädd, står på sig, ofeg
- någon som uppskattar estetiken
- någon som gör mig svag
- motstånd
- "kontakt med känslor"
- uppmärksam
- blick!
- humor
- spontan
- självkänsla
- tar mig med storm/låter sig tas
- social (med alla)
- anstränger sig (beter sig)
- någon man är stolt över
- gemensamma väderingar
- gemensamma intressen
- öppen för förändring
- ödmjuk
- ärlig
- omtänksam
- stor kuk

I dagens läge är mina mansideal i allmänt (för jag är
verkligen inte ute efter en pojkvän på en lång lång tid)
betydligt lägre:

- dansar
- får mig att skratta
- stor kuk


God kväll
/ Jeanne D'arc


Kommentarer
Postat av: Clementine

Hear, hear.

2009-08-20 @ 13:47:31

DINA TANKAR OM INLÄGGET:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback