Hemköphoran

Vänner, jag håller på att bli tokig. Jag vet att somliga av
er inte legat (ordentligt) det här året, men efter att av vana
legat åtminstone ett dussin gånger i veckan, till att bli
singel och få till det två gånger i månaden på sin höjd,
är min situation likt en alkoholists på avvänjning - inte
behaglig! Efter att i onödan dejtat ett litet lamm, som vägrat
släppa till den lille [and how small it was] (och dessutom
blivit "livrädd" för att jag varit så jävla seriös) har min
sexuella frustration stigit från puttrande till stormkokande.
Så stormkokande att mina blickar vandrat bort från skinkorna
i delikatessdisken hela vägen förbi fruktavdelningen,
bortanför kassorna och chipsen - till killen som står i
spelavdelningen. Chevre, som jag och A kallar honom, 
verkar ytterst trevlig, med tanke på att de enda egentliga
fraser denna man yttrar av sig själv är "TJA" och "När 
slutar du idag?". Var dag frågar Chevre mig när jag slutar,
men vad skall denna man göra med denna livsavgörande
information? För han protokoll över de anställdas scheman,
räknar mina timmar? Kanske har de vadslagning i
spelavdelningen  i slutet av varje månad om de anställdas
lönebesked? Men drömteorin vore väl att han sitter inne på
en följdfråga, så grov att det kittlar i snippan på en. "När
slutar du, för jag kommer vänta utanför i min volvo och sen
tänker jag knulla dig så att det skvätter om fittan. Om du vill,
så att säga. Vill du?".

/ Jeanne D'arc

Kommentarer
Postat av: Clementine

Måste nog besöka dig på jobbet någon dag.

2009-07-28 @ 12:50:58
Postat av: Jeannce D'arc

Jobbar idag från 12 till 19, samma tid imorn darl

2009-07-31 @ 10:22:13
Postat av: Clementine

jobbar på U2 hela helgen & någon Ifk match.

2009-07-31 @ 12:58:09

DINA TANKAR OM INLÄGGET:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback