really love breaking your heart

 

 

Att ha en kille i fokus, att fokusera all sin energi åt ett håll,
det fattar väl vem som helst att det inte är hälsosamt?
Det är väl kanske inte riktigt det jag har gjort heller,
jag har ju haft många män vid sidan om min huvudled.
Men idag när det trummar i mitt huvud av frågor blir jag
bara så fruktansvärt trött på mig själv. Jag känner mig
som den dummaste jävla bruden.

Nu har jag väntat länge nog på att känna så här, glad
över min känsla av kontroll över mina egna känslor.
Hjälp, det lät flummigt. Men jag har alltid gillat att jag
till viss del har kunnat kontrollera hur jag känner.
Men under de senaste 7 månaderna har jag bara flutit
omkring med känslor som jag inte velat ha och samtidigt
känt mig stressad att hitta tillbaka till mitt gamla jag. Men det
gick inte att stressa fram, det behövdes en till kille, en till kille,
en till kille, mycket tid & diskussioner.

Så nu ska jag;
ska sluta jiddra & börja trolla












/ Don Juan


Kommentarer

DINA TANKAR OM INLÄGGET:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback