It’s him, not you.

 

Det fanns en tid då mina känslor, fyllesms, och mina kyssar
bara besvarades med suckar, fula formuleringar eller bara ingenting.
Men sen på senaste tiden har jag fått riktiga svar,
även om känslorna inte varit besvarade.  Min sommarromans,
som borde vara helt kall och avvisande
(enligt tidigare erfarenhet av hur killar reagerar på uppbrott)
men istället skriver brev till mig. Ja, riktiga brev på posten.
Och mitt senaste fyllesms som var lika töntigt som alla andra fyllesms,
blev dagen efter besvarat av ett långt sms som kan sammanfattas i:
”Tack, men Du förtjänar något bättre.”
Det jag undrar är; Har killar börjat fatta att allt vi vill ha
är raka svar eller allmänt någon form av respons?
Eller har jag kanske bara haft tur?

Jag kan sätta pengar på att det bara är något i vattnet.

 

/ Don Juan


Kommentarer
Postat av: clementine

ett brev? SÅ underbart! håller du med hans sms?

2009-09-17 @ 22:25:50
Postat av: Don Juan

Ett bra brev också. haha



Smskillen, nja. Jag vet inte. Han är kanske lite sunkig. Men det var ju inte som att jag frågade chans eller nåt.

2009-09-17 @ 23:58:05

DINA TANKAR OM INLÄGGET:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback