Lucky Strike

Han har lagt sin hand på mitt lår och frågar mig ifall jag gillar musik.
"Nej, det har aldrig varit något för mig" svarar jag ironiskt och han säger "Vad bra, inte jag heller" och det känns som att vi har väldigt fin kontakt där i svart-taxins baksäte.
Hans bästis sitter bredvid och är utanför. I början tyckte jag att de båda var snygga men jag är ju tvungen att välja och då blir det han med mustashen eftersom jag alltid haft en fetish för ansiktsbehåring.

Jag ramlade in i dem utanför en klubb när man egentligen borde gå hem men det pirrar fortfarande i benen och så sluddrade jag ut något som skulle låta som: "Är det efterfest eller?" men det blev mer: "ääääre effefä ellä?"
De är från Borlänge och jag finner dem lustiga och tydligen är vi grannar så det är ju bara att tuta och köra.
Jag behöver det. Det var ju liksom hundra år sedan.

Hemma i kollektivet där de bor sitter vi på golvet och dricker rödvin fastän vi inte behöver och jag vaggar fram och tillbaka när de spelar mysteriet på Greveholm på en leksakssynt. Ibland tittar vi på varandra och säger "Du är het" med ögonen. Jävlar vad gött det här är tänker jag. Han är het, jag är het, fan vad hett allting är. Och jag är nog lite full. Perfekt.

Jag vinglar upp och går in i en dörr när jag ska hämta cigaretter, vrålskrattar och han frågar hur jag mår. Asbra, svarar jag och frågar ifall han vill röka. Det vill han och han får låna min jacka eftersom jag får låna hans Lucky Strikes. Sen kysser vi varandra till musiken av bästisens snarkningar.

Han är fantastiskt dålig på att kyssas och detta märker jag även i dimman av drinken. Det är i detta läget där man alltid ska säga tack och hejdå. För dålig kyssare = dålig på allt det andra. Jag kan tyvärr inte ge er några siffror på det, men jag baserar helt enkelt detta på min långa hångel-erfarenhet. Men jag säger såklart inte tack och hejdå och hoppas på att detta ska visa sig var den procenten där han faktiskt är en gud på att äta sushi även om han inte kan ge mig ett gött hångel.

Jag tar hans hand och säger "Kom" så sensuellt jag kan. Han följer mig som en valp och tillsammans snubblar vi fnissandes genom det gigantiska huset de bor i. Jag har ingen aning vart vi ska, så han leder mig fram för att hitta någon slags avskild plats där vi kan utöva den efterlängtade leken. Tillslut öppnar han en dörr och jag blir stum.
Det är ett helt tomt rum med vita väggar, tak och säkert även golv med en enda, liten, ensam madrass mitt på golvet. Det är perfekt.

Vi tar tag i saken och börjar att klä av varandra, samtidigt som jag i hemlighet försöker skola honom i hur man hånglar genom att peka med min tunga. Han fattar ingenting och börjar att FRUSTA istället. Han är kåt. Jag försöker att hitta min lust någonstans men måste ha tappat den bland rödvin, cigaretter och dåligt hångel. För en sekund stannar han upp, tittar djupt i mina ögon, tar upp två fingrar och slickar på dem för att sedan vandra ned mot vad han tror är min klitoris och börjar liksom gnugga. Detta pågår inte länge då han antagligen tror att jag är redo och bara kör fingrarna rakt in i mig och kör in-och-ut, in-och-ut. Han märker att jag inte är speciellt exalterad över detta och kör helt enkelt om hela processen igen med att slicka sig själv på pet-fingrarna. Vart kommer detta beteendet ifrån? I total förvirring ligger jag bara där och försöker att förstå mig på den här killen. Han märker väl att jag är snustorr? Är det därför han väter sina fingrar som någon slags hjälp på traven? Är detta ett porr-fenomen?

Rätt som det är är han fullständigt redo och drar på sig kondomen, jag vaknar upp ur min dimma och säger:
"Men du måste ju vänta!" Han är ruffsig i håret och drar till med den djupt förstående kommentaren: "Varför då??!!" Tydligt frustrerad.

Någonstans vill jag ändå fortsätta. Han är ju skitsnygg, och jag är fortfarande skitfull och trött på att inte få ligga. Så jag säger bara: "Nej, men vi kan väl vänta en liten stund" och kysser honom. Akten börjar igen och hans slicka-fingrarna-process sätter igång. Jag blundar och gör mig själv kåt och det hela känns helt okej nu, men så börjar han KLAPPA mitt könshår. Vad i helvete håller han på med? Jag fnissar lite men det hela känns så skumt. Här ligger vi i vad som ser ut som en fängelsecell, jag totalt torr, han totalt frustande och nu klappar han min mus. Han lutar sig fram, tittar mig i ögonen och säger, nästan förvånat: "Jävlar vad hårig du är!"

Det var droppen.

"JA?" får jag ur mig och så frågar han: "Jag skulle inte få raka dig?"
Plötsligt blir jag helt nykter, flyger upp och är asförbannad.
"Jag ska nog gå nu" säger jag och han blir helt ställd, som om det han precis uttryckt var något i stil med "skulle du kunna skicka mjölken?" och inte alls något att bli upprörd över.
"Nej men du, vänta vänta vänta" säger han och ställer sig framför mig. "Jag tänkte bara att det skulle kunna vara en kul grej liksom".
"Jag gillar bara inte såna kommentarer" säger jag.
"Men asså du, alla är ju olika. Jag tycker att du verkar vara en riktigt skön tjej, men asså, om du inte gillar sånt så är det väl nog bäst att du går".
"Ja, det är det nog" fnyser jag och tillägger: "For the record så är inte jag som är hårig, alla kvinnor ser ut som jag, bara att typ alla kvinnor rakar sig. Jag är ett exempel på verkligheten." och så stormar jag ut, tänker att jag borde kommentera hans uppenbarliga kroppsbehåring, med den där mustashen som jag nu tycker är ful. Men sådant kommer man alltid på i efterhand. 

Solen är på väg upp och vinterkylan ger mig en käftsmäll när jag halkar ut på Hisingens gator. Jag knyter halsduken hårdare runt halsen som skriker hjälplöst efter en cigg. Helvete, mina är ju slut. Vantarna är också borta. Jag måste ha glömt dem hos mustash-äcklet. I försök att finna värme stoppar jag ner händerna i jackfickorna, men så finner jag något annat, mycket bättre: med frusna fingertoppar känner jag hoppfullt ett litet, trasigt paket. Hans cigaretter som han måste ha lämnat där när han lånade min jacka.
Lucky Strike.



Lillit





Kommentarer
Postat av: Jean Hunt

Skrattar lika högt denna gång som när du berättade för mig första gången. Vilket jäkla spån! En Lucky och gå vidare.

2010-12-24 @ 22:01:51

DINA TANKAR OM INLÄGGET:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback