Nummer 1

Oskulden. jag hade varit kär i den här killen sedan första gången jag såg honom. drömt om honom. smidit planer om hur jag skulle få honom och hans dåvarande flickvän att förstå att de inte alls passade ihop. jag var till och med så djävulsk att jag stal hans mobilnummer ifrån hans flickvän (inte för att jag någonsin skulle våga ringa,  men bara för att ha det). så illa förälskad var jag. dessutom gjorde jag som så många andra och addade honom till min msnlista och när han frågade vem jag var så ljög jag att "min msn är helt konstig, den lägger till folk av sig själv". jättekonstigt tyckte han och vi började chatta. senare började vi säga hej till varandra i skolan och några månader senare var vi ihop :) helt värdelöst förhållande för vi båda var jätteblyga och så nervösa varje gång vi sågs att vi knappt kunde prata i varandras närvaro. det tog ett år tills vi var så pass medvetna om att vi faktiskt var ihop så att vi skulle försöka oss på det där som kallades sex. shit alltså! det var det bästa jag någonsin varit med om (för jag hade ju så himla mycket att jämföra med...). men så efteråt när vi ligger där svettiga och helt slutkörda frågar den jäveln mig; "jaha, och när ska du operera dina bröst större då?". det förhållandet höll ju ytterligare knappt en månad.

jag har varit med om en hel del. så, det är vad det här skall likna, början på en lista. min lista. en lista över mina bästa och värsta sexupplevelser, men ibland bara ett avslöjande och en redogörelse av riktigt tanklösa och dumma saker som jag fått slängt i ansiktet av idioter till män. det är helt sinnes vad sjuka saker de kan kläcka ur sig ibland alltså! och fortfarande tro att man ska sära på benen och säga "välkommen att stiga på!".

jag citerar det där som skrevs i ett tidigare inlägg och ifrån en av mina favoritfilmer, svanprinsessan; "hur man sårar kvinnor med högst fem ord".
jag har fler än fem ord, fem meningar rättare sagt, jag har fått höra, som kanske inte alltid sårar men som i alla fall gör en riktigt jävla avtänd.

- får jag kyssa dig?
- är jag bra/gör jag rätt? (!!!)
- ska jag ta dig bak eller fram?
- kan du suga av mig? ( - NEJ?)
- och min absoluta favorit; kom till pappa!

kom igen! okej "får jag kyssa dig" är väl okej men det är ju så jävla avtändande med killar som fråååågar. jag skulle aldrig ens komma på tanken att fråga en kille jag fått i säng om han skulle vilja slicka min fitta. man lirkar ner honom lite lätt så att han förstår vad som gäller. så killar, ett första råd till er från Mary Phelps Jacob. fråga inte, lirka! kroppsspråk är hett!



/Mary Phelps Jacob

Kommentarer

DINA TANKAR OM INLÄGGET:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback