outdoor humping

 

Jag undrar egentligen hur vanligt det är med utomhussex (på offentliga platser). För mig har det nämligen inte verkat jättepopulärt eftersom man inte hör om det. Att jag någonsin skulle få för mig att göra något sånt finns inte ens på kartan. "tänk om någon kommer på oss, ringer polisen, ringer pappa, skäller ut oss" nej som sagt, jag är ganska nojig av mig så det hade inte riktigt funkat. 

Nu har det på något sätt gått upp för mig att det kanske inte är så farligt. Det är väl inte något jag skulle kunna tänka mig göra i en park mitt på blanka dagen, men vid rätta tillfället så, kanske. Sen kom det där tillfället, efter en kväll med tillräckligt mycket alkohol för att bli perfekt salongsberusad (det kan ha varit därför). På vägen hem finns en skola med en lekplats som ligger ganska avskilt uppe på ett berg. Självklart är det inte lika bekvämt som en säng, men underhållande? JA.

På något sätt känner jag mig otroligt stolt över mig själv. Jag kanske kommer göra det igen, kanske inte men nu har jag testat i alla fall. Någon som känner mig skulle nog inte tro att det faktiskt är jag som skrivit detta. Så galet olikt mig är det, eller?



roliga ställningar?


/Dear Prudence


Kommentarer
Postat av: mary phelp jacob

Hedens grusplan under ett vält "busshus" var en höjdare :D utomhus-sex är det bästa tycker jag!

2010-07-14 @ 20:38:58
Postat av: Jean

Tja... På ett berg i närheten av Marstrand har ett och annat skett. Grymt kul promenad!

2010-07-15 @ 10:52:10
Postat av: Mary Jane

Du är vildare än du tror kära du. Och herregud ja, jag tror detta är min ofunna fetish!

2010-07-15 @ 20:16:14

DINA TANKAR OM INLÄGGET:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback