Söndag! Passion! Romantik!




- Son of a Bitch!!!
- Where are you taking me?!
- To the bed.
- Oh god! Ok! I don't care, I don't care...Take me to the bed!




Hela jag står i brand just nu och bara väntar på att någon ska släcka mig, bränna upp mig, äta mig, svälja mig, bädda in mig, kasta bort mig, finna mig igen. Mina knoppar brister! Och visst gör det ont. Men jag lever!
Jag andas med solen. Och jag älskar mig själv. Jag är bäst i världen. Jag kan ställa mig på masthuggsberget och skrika ut över takåsarna: JAG ÄR BÄST OCH JAG ÄLSKAR MIG SJÄLV!

Men jag står i brand och samtidigt som jag skrevar för vem som helst nästan, behöver jag någon som välter bord för min skull. Frågan är: är det för mycket att begära? Andra frågan: finns romantik?
Ifall svaren blir så här: 1= Ja 2= Nej, vet ni vad jag gör då? Jo, jag tar livet av mig själv.

Min största skräck i livet är att hamna hos Sven i Partille i radhuset, och att att hålla varandra i handen när vi kollar action på en söndagskväll är det mest romantiska som kan genomföras.
Så jag sitter här med skrevade ben och brinner, men du måste vara villig att välta bord och skrika son of a bitch!! om du ska få äran att släcka mig.


Mary Jane

Kommentarer
Postat av: Sapfo

En passionerad man. Mumma!

2010-05-23 @ 23:55:11
Postat av: jd

nic är rätt het ändå ..........

2010-05-24 @ 23:58:39

DINA TANKAR OM INLÄGGET:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback