cypriot = super idiot!

till killen som jag träffar, killen som inte kunde vara tillsammans med mig pga av mina tidigare ligg, men som fortfarande ringer, smsar, träffar mig när alla hans vänner är med, kysser mig framför alla och ALLA vet om att vi är "tillsammans".
ett tag nu har jag velat ha ett rakt svar om vart vi står, vår status, men inte fått det utan, "jag ringer dig senare... i morgon... i veckan" och när inget vettigt samtal kom fick jag nog. vi pratar men kommer fan ingen vart med vart vi har varandra. vi ses och nästa dag ignorerar vi varandra (ja, jag med).

sms: what the fuck s. i just want to know whats going on between us. can you at least tell me what you feel.

han ringer: hej, hur mår du? jag svarade inte for att jag har sovit, duschat och valt klader. jag ska till jobbet nu. (han har alltså haft hela jävla dagen på sig att ringa, duscha och välja klader. fåfänga jävla idiot som tar hundra år på sig att välja ut vad... vilken t-shirt och jeans som matchar?)

mitt svar: jag är förbannad.

han: oh... kan jag ringa dig imorgon?

jag: NEJ GE MIG ETT JäVLA SVAR NU.

och svaret blev som innan. han kan inte vara tillsammans med mig pga mina tidigare affärer men han vill träffa mig. avslutas med "jag ringer dig imorgon".

sms: you know what. i've been thinking and you and andreas can go and Fuck yourselves!


jag har fått nog av killar. bli lesbisk? bara en tanke...
/Polly

Kommentarer
Postat av: c

tjejer krossar hjärtan också :(

2010-11-22 @ 18:57:26
Postat av: Sapfo

Undvik assen nästa gång, det brukar hjälpa ;)



Det finns fina män därute också. Har jag hört.

2010-11-23 @ 13:43:47

DINA TANKAR OM INLÄGGET:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback