nummer 30 fortsättning

en vecka har gått på paradisön.

för er som inte vet har jag flyttat från sverige och till min beloved island cypern. limassol heter staden. under denna vecka har jag mest varit för mig själv. sökt en del jobb men mest har det varit standen som gällt medan min vän varit på jobbet till klockan 8 på kvällen. andra dagen på ön gick vi till baren vi alltid går till och där min grekiska gud jobbar om kvällarna. han blev så förvånad över att se mig. vi pratade knappt tills han frågar mig utifrån ingenstans - how much of a motherfucker do you think i am?

sen var det som vanligt igen. han kom och satte sig brevid mig och han berättar att han har saknat mig, att han har varit med andra men inget som har betytt mer än vad vi hade. jag sa till honom att jag inte känner honom alls men gärna tar mig tiden att faktiskt lära känna honom. efter några drinkar, en spya och alldelles för många cigaretter stängde baren och min gud frågade om jag inte vill sova hos honom. han fick en blick han sent skall glömma, blicken kallas - are you fucking insane?! och han förklarade att det vara bara sova som gällde. vem föröker han lura, sig själv eller. dagarna som gått nu har jag inte kunnat sluta att analysera det vi pratat om den kvällen. varför sa han så. varför frågade han mig det och varför ditten och datten. för mycket ensam-tid på stranden och det är total kaos uppe i kontor Mary Phelps Jacob. jag har via sms föreslagit kaffe och strandbesök tillsammans men inget svar. tills igår, när jag gick ensam till baren, min vän jobbade, kom han också dit såklart. han hade ingen att servera så han satte sig vid mig. vi pratade om hur konstigt det känns att ses och han stryker lätt med sina fingertoppar på mitt ben medan han berättar hur hans sommar har varit utan mig. min vän dök upp och hon och min gud kommer inte alls överens. de pikar varandra hela tiden och vårt kärleksmöte vad därmed över. när hon och jag bestämt oss för att call it the night och säga hejdå var nummer 30 inte på plats. jag letade reda på honom i ett hörn, där han satt och hade rast. jag satte mig mitt emot honom och han var inte alls blyg för att be om en kyss. han fick en, två och tre stycken efterlängtade kul att ses, jag har saknar dig och godnatt pussar. nej rent jävla grov hångel var vad det var!

nu har vi bestämt att fira min födelsedag ihop och att ses i dagarna. håller tummarna för den här mannen. min grekiska sexgud!

by the way så saknar jag er därhemma så att jag håller på att spricka!

your beloved Mary Phelp Jacob

Kommentarer

DINA TANKAR OM INLÄGGET:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback