Hey asshole, nummer 33.

för ett tag sedan skrev jag en text (mitt filmsex) och fick kommentarer som "han låtersom ett riktigt kap".
m, det kunde man tro. tills han betedde sig som ett ärkesvin! det var en kväll när jag och en av trekants killarna satt i en bar (vi är vänner) och 33an kommer in och sätter sig bredvid oss. min vän, jag i mitten och 33an på rad längs med baren. vi hade varit där ett bra tag och druckit en hel del. jag kunde knapt stå på mina ben och ännu mindre gå. 33an frågar om vi skulle ta och ha efterfest i hans bar, tja varför inte? mer alkohol var absolut inte vad jag behövde men ni vet hur det är i fyllan och vyllan. man har inte alla hästar hemma. han åkte i förväg och jag och min vän tog vår tid på oss att vingla efter. väl inne i baren stod tre öl och väntade. en för var och en av oss. men som ni vet är 33an någon av en planerare. så ölen han hällt upp var helt bortkastad. för när vi kom in börjar han att klena på mig, tar av sig sina kläder och försöker ta av mina. min vän står och tittar på som ett frågetecken och jag tittar på honom. sen på 33an. började skratta och frågade vad fan han höll på med. "men du älskar ju att knulla". ja jo det kanske jag gör, men vad fan? det ger väl inte dig rätt att anta att vi ska ha sex nu? "nä okej, skit i det då, jag har ju redan knullat dig så!"

det är inte över än.

min vän gick in i köket. och jag tog på mig det 33an lyckas ta av mig. han står fortfarande naken bredvid mig. och eftersom jag trodde att vi var kompisar skrattade jag och tog en sipp på min öl. "ska du stå där helt neck?"

han tittade på mig och började om på nytt att försöka ta av mig kläderna. tog mig (jag var skit full och som sagt kunde knappt stå på benen) till soffan. puttade ner mig och la sig över mig. nu minns inte jag så mycket av det ha sa till mig men det var inga fina ord. och jag puttade bort honom så att han föll ner på golvet, sa till min vän att NU GÅR VI!

jag går inte till den baren lika ofta längre - OCH jag dricker absolut inte så mycket igen.

och jag har berättat för alla vad han gjorde mot mig. han är ett as.


Kommentarer
Postat av: Sapfo

Och typ våldtäktsman.

2011-04-05 @ 18:10:11
Postat av: mary ph

han kan bli. vara. är. jag ser inte honom längre. pratar aldrig med honom. och han hade nerves att ringa mig när jag kom hem från thailand för ett botey call. jävligt illa.

2011-04-05 @ 23:32:06
Postat av: Lillit

Men mamma mia, vilket märkligt beteende. Ofta undrar jag vilka föräldrar som uppfostrat sådana människor. Och när din kompis var där??? HUR STÅR DET TILL LILLA GUBBEN??

2011-04-06 @ 11:17:26

DINA TANKAR OM INLÄGGET:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback