Och vad säger man då?

Han ringde mig och sa att vi kunde ses om en timme. Han skulle träffa sin pappa och sa att "Jag hoppas att han stannar tills du kommer". "Jag vill att han ska träffa dig". En och en halvtimma senare ringde jag honom. Inget svar. Så jag gick till baren där han och pappan bestämt träff. Det är också baren som alla hänger i så det hade inte blivit konstigt om jag dök upp. När jag kommer innanför dörren var det hela som ett enda stort DEJAVU senario. (Jah har varit med om det här för många gånger den senaste tiden - Varför??!!) Han satt med en öl och bredvid honom en (alldelles för attraktiv) tjej. Svartsjukan bara bubblade - exploderade rättare sagt - inom mig! jag gick fram till dem och var mer än obekväm. Och jävligt förbannad, vilket obviusly syntes lång väg i mitt ansikte. Vände mig åt andra hållet efter att ha skakat hand med tjejen och beställde en öl. Tände en cigarett och stod en lagom meter ifrån killen jag har bestämt mig för att se hur det går med, min vän sedan en lång tid tillbaka, och drar in ett långt bloss och bara tittade på dem. Tänker (jävla fitta i kuken helvetes anus blixtar och jävulskap). Han väcker mig ur min trans med frasen - "Vet du vem det här är?" Nej, svarar jag bitshigt. Hur skulle jag kunna veta vem hon var? "Det här är min syster".


Kommentarer

DINA TANKAR OM INLÄGGET:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback