It's all about sex baby

Aterigen finner jag mig sjalv vara en av de enda vasterlandska kvinnorna pa en av sydostasiens manga nattklubbar. Det ar jag och mina tre reskamrater i blommiga klanningar, lady gaga hits och 2 kronors ol. Klubbens ovriga kvinnliga besokare ar prostituerade kambodjanskor i korta linnen och annu kortare kjolar. Det anda som inte ar kort ar deras skyhoga klackar och langa losnaglar. Man finns det gott om och de kommer i alla forpackningar. Unga, medelalders och gamla. Langa, korta, smala och tjocka. De flesta ar fula britter i identiska outfits; tiger beer linnen, forstora prasselshorts till knana och flipflops i gralla farger, men jag ser ocksa en och annan ruktig skjorta sta sexigt tillbaka lutad i ett av klubbens morka horn. Jag ska ha roligt ikvall. Jag SKA ha roligt ikvall.

Overallt star de prostituerade, lockandes och lirkandes. Bara en dans, bara en kyss, bara ett litet knull. Billigt billigt kom och kop. De har fatt lara sig att deras kroppar ar deras storsta tillgang och de vet val hur de skall presentera den for att locka till sig sa manga kunder som mojligt. De flesta ser inte ens ut att vara 18 ar. Det ar ett spel och de ar spelets hovdingar. Sexigt kattlikt svanger de sina icke existerande kruvor runt om kring pa dansgolvet. Jag ska forsoka ha roligt ikvall, jag ska i alla fall forsoka ha roligt ikvall.

Jag dansar och bakom fyllans dimmiga dis skuffas jag runt av svettiga ryggar som dansar i takt till lady gaga. Jag gar ut for att ta en cigg. Andas lite, sortera intryck, samla kraft for att fa strykan att ga in igen. En kille kommer fram till mig och tigger en cigg. Vi pratar och har ett forvanasvart givande samtal, innan vi gar in igen tar han min hand och sager "It's so nice having an actuall conversation with someone and not worrying about how I have to turn them down when they ask me if we should get out of here, seriosly thanks!". Mitt humor blir battre. Det finns trots allt bra man dar ute. Alla ar inte har for "the cheap beer, the cheap dope and the cheap women". Det finns manniskor som forstar att sex ar nagot som skall ske pa lika villkor. Att det inte ar okej att kopa sex av en minderarig tjej som antagligen inte valt sitt yrke sjalv och dar lonen gar till hallicken bakom baren tre sekunder efter kunden kommit i henne. Skit i att resen av varlden suger, nu ar jag redo for att dansa och jag har faktiskt roligt. Jag glommer bort de tva gamla gubbarna som klammer pa varsin kambodjansk rumpa, jag glommer bort killen i keps som highfivade sin reskamrat efter en omtumlande stund pa toaletten. Jag glommer och skakar rumpa till wakka wakka. Allt som betyder nagot ar rytmen av fula remixer, jag svettas, skrattar och mar som en kung.

Tre minuter, en kvart eller en timme senare tittar jag upp och sveper med blicken over den rokiga klubben. Jag far syn pa min man, som jag dopte till Messias tidigare. Han star upptryckt mot en vagg, en kvinna slingarar och gnider sig mot hans skrev. Hans hander ar pa hennes rov, hans tunga ar i hennes hals. Mitt lyckorus forsvinner och jag kommer sakta tillbaka till verkligheten. Som suger. Jag sager att jag vill ga, att jag inte vill se mer. Jag vill ligga i min malatna sang bland mina egna kackerlackor och hata allt och alla. Vi tranger oss ut och pa vagen gar jag forbi Messias. Jag knackar honom pa axeln, ser honom i ogonen och sager "shame on you, SHAME on you" han ger mig en odefinierbar blick, rycker pa axlarna och sager kargt "survival of the fittest". Det han inte forstar ar att det inte ar han som ar the fittest, det ar pimpen bakom baren. Han daremot ar lorten under min sula som fortjanar att stadas bort.

E. Bennet

Kommentarer

DINA TANKAR OM INLÄGGET:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback