Nätdejting: The final part!

Jag kan nu meddela er som har följt mina nätdejtingsinlägg att nu är det färdig dejtat för min del!
För lite mer än tre månader sedan skrev jag in mig på en nätdejtingssajt och det tog inte lång tid innan en stor karusell av många män och olika dejter utan dess like tog fart! Efter en väldigt komplicerad tid så hade jag lyckats att rensa bort de olika dejterna och kvar stod kille #2! Vi är nu ett väldigt kärt par och livet är väldigt bra! SÅ jag hittade alltså min pojkvän i denna dejting-djungeln. Jag kan varmt rekomendera att testa på nätdejting så länge det är en seriös sida, det finns bra killar OCH tjejer där ute, tro mig!!!
PUSSSSSSSSSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: Mary Jane

Men LIKSOM, vad ar detta for sida du har varit inne pa? Match.com?? Hittar man verkligen folk i var alder som inte ar ensamma, illaluktande wow-spelare som inte kan traffa folk pa annat vis?

2011-07-10 @ 05:14:15
Postat av: Anonym

ja det kan man! Träffade en massa trevliga män och killar!! Happypancake.com!

2011-07-11 @ 21:39:00
Postat av: Nätdejting

Alltid lika roligt att höra om någon som träffat sin drömprins/-prinsessa genom en dejtingsajt. Så det var Happy Pancake som du hittade honom på? Lustigt att en av de populäraste och bästa sidorna där ute är helt gratis. Jag har testat de flesta dejtingsajter som är populära just nu och ja, jag håller med om att Pannkakan är kanon!

Postat av: clem

Verkligen håller med dig! :)

2011-07-18 @ 15:50:50

DINA TANKAR OM INLÄGGET:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback