Nätdejting pt.7

Okej, Okej, Okej, Okej, okejeoeojkeoekoekokookokok.....
Jag har "gjort slut" med kille #1, vi ska enbart förbli vänner. Det har vi båda kommit fram till..
Det känns bra, för nu den senaste veckan har jag blivit helt mjuk för kille #2..illa...
vågar inte tänka tanken, kan man vara k  ä  r..? nej nejn nejj..
Hehheääheheh, fan.
Dock försöker kille #1 göra mig svartsjuk, han smsade mig igår kväll när jag var hemma och drack vin hos kille #2..
"Jag ska träffa en tjej på torsdag."
"Kul för dig, hoppas det blir bra."
"Jag har träffat henne innan, det blir nog fint. Blev du sur nu?"
GÅ OCH SLICKA NÅGON ANNAS FITTA DÅRAAAAAAAA! JAG BRYR MIG INTEEEE!!!

Kommentarer
Postat av: E.bennet

Dina inlagg makes my day, du borde gora en reality serie/sapopera om internetdating med ordentliga cliffhangers och frysta ansikten i blatt.

2011-06-02 @ 10:39:39

DINA TANKAR OM INLÄGGET:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback