Fittpeircing

Min rumskompis kom hem, exalterad upp till taket, med en vit målar duk och penslarna i högsta hugg. Började måla och laga middag på samma gång (en riktig kvinna som kan göra flera saker samtidigt) sprang som ett yrväder mellan pannorna och duken med skedar och penslar svingandes omkring henne. underbar människa. när maten var klar serverade hon oss varsin tallrik med pasta pesto soltorkade tomater mix med ost på toppen. jag som inte har rört en fena på hela dagen känner min mer än bortskämbd vid det här laget. jag funderar på att diska faktisk. efter maten dukade jag av bordet och in i vardags rummet igen hade hon redan gett upp måleriet och satt med sin laptop i knät. och säger; "Im thinking of getting my pussy peirced!"

förstå mig rätt när jag säger att jag älskar den här människan. hon är en riktig One of the kind. och när hon får ett infall att göra någonting - gör hon det. som att måla om badrummet, check. söka in till universitet, check. ja det gjrode hon igår och kursen börjar till hösten. hon vill måla en tavla, check. duken är nu svartmålad och hon har storslagna ideer om hur det kommer att se ut när hon är klar. jag blir inte fövånad om hon lyckas få in alla olika ideerna i en tavla. inte ett dugg.

men som sagt, det senaste projekt är då en fittpeircing. hon har nu suttit en timma och letat information, olika utseenden och stilar hon kan tänka sig där nere.

nyss upptäckte hon olika forum där människor med liknande intressen som skrivit kommentater som: "the peircer placed the kork and asked me if i was ready. oh yeah i responded - guess i have never been so scared and horny in the same time"

hon skrattade och sa senare: "this is so interesting".

Och nu utbrast hon: "if ill do it, there is four weeks without sex, what shall i tell my boyfriend about that?! i have to do it man!"

hennes kille ringde fem minuter senare och hon berättade om sina storslagna planer för honom.

det här en en av tjejerna jag numera bor ihop med!


Kommentarer
Postat av: Sapfo

Om/när hon genomför det så vill jag att du kräver en noga inspektion. Jag vill veta exakt hur och var piercingen gick igenom. Allt från placering till smärta. Jag har inte ens tagit hål i mina öron.

2011-03-21 @ 21:44:05

DINA TANKAR OM INLÄGGET:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback