i just hate you, fucking alarm

Nu sitter vi tjejer i vardagsrummet, var sin en kopp kaffe och en cigg i handen. hundarna löper amok okring oss, den ena större än den andra. och vi pratar om gårdagen. när ska han vakna och gå hem? är han fortfarande här. han ligger och sover. hundarna springer fram och tillbaka i korridoren utanför mitt rum, så så mycket till skönhets sömn får han nog inte. han kom hem till mig igår, vi var ensamma i lägenheten. sov näsa mot näsa med benen ihopslingrade. tätt. min hand på hans bröst, hans hand på min hand. bytte position några gånger under natten, men inte avståndet mellan oss. tätt tätt har vi sovit hela natten. kysst varandra lite nu och då för att se om den andra sov eller inte. tjejerna gick och jag in till mitt rum igen, la mig bredvid honom och då ringer hans alarm. fuck. slut på det roliga. vi ses senare säger han. när då? never.


Kommentarer

DINA TANKAR OM INLÄGGET:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback