Nätdejting pt.2

Jag skrev för ungefär en månad sen in mig på en dejtsajt..
Jag hittade en kille som klickade, vi kallar honom kille #1.
Kille #1 är dock väldigt seg på att svara på sina mail, vilket slutade i att jag började prata med kille #2.
Nu har jag och kille #2 varit på 3 dejtar och delat en kyss.
Nu kommer vi till kille #3 som verkar något för mig, han har det kille #2 inte har (vilket inte är mycket) och kille #1 har (tror jag) både vad kille #2 och #3 besitter tillsammans...
Jag ska på en fjärde dejt med kille #2 imorgon och mmin första dejt med kille #3 om några dagar...
Är jag hemsk som multi-dejtar?
Mitt samvete ekar.
Nästa dilemma...ska man raka sig?

Kommentarer
Postat av: Jean Hunt

Hemskt? Nej! Det tycker jag inte. Du har ju inte ett avtal med någon av dessa dejter. När det börjar bli allvar med någon av dem så kan du börja fundera på att vara monogam mot någon av dem.



Och angående rakningen; det är ju snarare att vi rakar, klipper och friserar oss för att göra oss vackra för varandra. Så vad tycker du är vackert? Hår? Eller vill du kanske bara raka hälften av kroppen? Det kan vara ganska häftigt!

2011-05-11 @ 16:18:32
Postat av: Polly

JAG VILL HA MER UPDATES! ´Det här är ju sjukt intressant :):):)

2011-05-17 @ 08:16:53

DINA TANKAR OM INLÄGGET:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback