Nätdejting pt.3

hheheheheheh...
Ja nu ska jag försöka att uppdatera så gott jag kan, men det har ju inte blivit mindre rörigt sen sist.
Så OKEJ, jag har under snart två veckor inlett något slags, vi-är-inte-ihop-men-beter-oss-som-sambos-relation med kille #2, med andra ord knullat hela veckan.
Gött tänker jag och inser sen att juste ja..Jag ska på en dejt med kille #3 som wait for it.......VISADE SiG VARA AS BRA VÄN MED KILLE #2!
HEHEH...oops busted..
MEN tur för mig att båda kille # 2 & 3 är sköna killar så det slutade bara med att vi alla skrattade åt det.
Inga känslor sårade = fortsatt knullande.
Och igår kväll när jag låg hemma hos kille #2 och mös med honom framför Debatt fick jag ett sms från wait for it......KILLE #1!
Hans internet har varit nere därav sega svar av mail....Men då sa jag faktiskt till honom att nu har jag fått nog av dubbeldejtandet och att jag dejtar kille #2 just nu, vilket han förstod.
MEN jag börjar undra vart jag och kille #2 är påväg? Vill jag bara knulla eller vill jag ha mer? MER!
Kanske inte pang bom på en gång, men jag vill ändå veta att det är värt för mig att bli känslomässigt involverad.
Detta tror jag att jag skall fråga kille #2 på ett smidigt sätt till helgen.
För kille #1 verkar så gooo, och han slutar ej att smsa mig..

Kommentarer

DINA TANKAR OM INLÄGGET:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback