Polisen, bryr du dig?

Klockan är 06.35 och jag har precies kommit hem från jobbet. På vägen hem hände någonting många av min kvinnliga vänner berättat om. En man i en bil följer efter mig, det är redan ljust ute och folk på gatan jag går på. Han kör före mig och parkerar och när jag går förbi säger han någonting för att dra min uppmärksamhet. Jag önskar att jag hade gjort som alla andra sagt åt mig och inte tittat utan bara fortsatt att gå. Denna gången tittade jag och killen i bilen hade kuken ute och satt där och runkade. Han log. Jag gick några meter framför bilen och stannade, tänkte NÄ NU JÄVLAR FÅR DET FAN I MIG VARA NOG, tog upp mobilen och skrev ner hans bils registrering nummer. Han log inte mer. Knäppte byxorna och började köra emot mig. Jag tog upp mobilen ännu en gång och ringde det första numret jag hade på uppringa listan. Min pojkvän. Killen i bilen sa "im sorry, im sorry, im sorry". Han körde fort iväg. Ah du kan vara hur jävla Sorry du vill. När jag vaknar senare är det polisen jag ringer det första jag gör. Nu får det fan vara slut på sexuella trackaserier i det här jävla landet. I alla andra fall orkar inte kvinnan som blivit utsatt ringa polisen. "De kommer inte att bry sig om min anmälan ändå". Jag har hans registrerings nummer och det kommer jag att lämna in i min anmälan jag gör senare idag. Och polisen kan göra vad fan de vill med det. Jag tänker i alla fall inte glömma bort det, låtsas som ingenting. En liten skit sak kanske några tycker nu, men för mig är det fan inte det. Jag skall inte behöva vara ett objekt åt en man som tycker att han har rätt till att runka av till mig. Gör det hemma för fan! Gör vad du vill HEMMA! MEN INTE I FEJSET PÅ MIG! Jag är så jävla förbannad. FAN, nu kommer jag inte kunna sova!!!!!!!!!!!!!!!! OCH JAG HAR JOBBAT HELA JÄVLA KUK FITT I HELVETES NATTEN! God natt!

Kommentarer
Postat av: JD

SÅ JÄVLA VIDRIGT. om inte polisen eller människor i allmänt gör något åt saken ger det män rätt att bete sig på det sättet mot kvinnor, kulturen tillåter det, samhället tillåter det. likadant i sverige när uppenbara bevisade våldtäktsmän går fria. du skulle nitat honom eller kastat sten på honom eller nåt

2011-05-30 @ 11:12:22
Postat av: Bonnie

Min pojkvän har nu köpt peppar-spray åt mig och han skall numera köra mig till och från jobbet de gånger han kan. väldigt rart, men ska det egentligen behövas????? fan heller. ja, nästa gång ska den jäveln få se.

2011-05-30 @ 18:45:18

DINA TANKAR OM INLÄGGET:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback