the big bad wolf



Detta klipp fungerar tydligen inte längre. Men det passar bra in på vad jag har att dela med mig av.


Jag har den perfekta pojkvänne, som gör allt för mig och som älskar mig så mycket.

Well, trodde jag ja. Pah. Vilken fool jag är nu.

I morse efter att han gått till jobbet skulle jag fördriva mig tidiga morgon med facebook. Jag hatar den sidan by the way.

Klickade mig in och där var min pojkväns sida öppen. Och jag som absolut litar mig på min kära snurrade dumt in mig på hans emails för att se vilka söta mejl vi skickar varandra.

Jag skrollade ner men hittade inga utav våra söta och romantiskt kommentarer fanns där, utan istället hittar jag en rad mail från två år tillbaka i tiden till i år september 17 från en viss person.

Det är mail mellan min pojkvän och hans ex. (det är nu två år sedan de gjorde slut).

Hur som helt. Jag och killen i fråga träffades förra året i September, började dejta i vintras och i början av April var vi ett par.

Under hela förra sommaren och vinter kallar de varandra Älskling, jag saknar dig, jag tänker på dig hela tiden och annat bullshit.

2 April,  Han till Henne: Snälla ta första plan hit till mig!!!!
- Jag önskar att jag kunde

(ej att förglömma, här var vi just nu ett nyförälskat par - dejtat sedan vintern)

30 April, Han till Henne, innan hon skrivit annat bullshit: Om jag någonsin hittar en annan kvinna och vi blir tillsammans och du säger att du vill ha mig och du kommer hit till mig kommer jag att lämna henne direkt för att vara vid din sida.

Sen är det långa och korta meddelande från den ena till den andra om hur livet är och allt annat som hör till.

Någon gång i Juni, Hon till Honom: Du kommer att ha den mest vackra tjejen i sommar!
- Kommer du hit? frågar han.

(Här har vi varit lyckligt tillsammans under 2 månaders tid)

Tiden går, jag och min pojkvän åker till Sverige för att hälsa på min familj och vänner.
Allt är frid och fröjd. Vi har det bäste sexet ever!

Och idag, 09.13 när jag öppnar hans facebook förstördes hela min bild av vårt förhållande. Allt var fejk. Hela 7 månader av ingenting.

Big Bad Wolf.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är vid sådana tillfällen man tänker..."jag skulle fan aldrig ha kollat" men år efteråt så blir man glad att man gjorde det, tror det är bra att du fick reda på det. Know how it feels, lämna den idioten.

2011-11-01 @ 20:32:01
Postat av: jd

Damn! finns det bara idioter på cypern eller?

2011-11-03 @ 07:06:14
Postat av: Sapfo

Dra! dra för fan!

2011-11-07 @ 20:57:01
Postat av: may phelps jacob

90% total idoter 10% halv idioter. så ja. efter att ha konfronterat mig pojkvän, han gråtit ögonen ur sig och förklarat varenda email har vi "fixat" det. satt plåster på gamla sår. men jag har en känsla av att det här förhållandet inte kommer att vara så länge till. jag är kalas kär ena dagen andra sagen är jag singel in mind. vi får se vad som händer. det är inte mr right i alla fall, ni kan vara lugna. tidsfördriv.

2011-11-09 @ 17:05:07
Postat av: Don

Tidsfördiv <3



Tänker på dig

2011-11-14 @ 11:19:10

DINA TANKAR OM INLÄGGET:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback