En liten notis

Jag vill bara att alla ska veta att jag är en fantastisk kvinna. Underbar.

Om jag mot förmodan gör något fel tar jag lärdom av detta och blir än mer fullbordad som människa, trots att det knappt finns plats för mer perfektion.

 

Om det finns någon därute som ogillar mig eller på något sätt hyser negativa känslor så är det helt enkelt ett missförstånd eller möjligtivs en brist på uppfattningsförmåga. Om så är fallet känner jag stor sorg och medkänsla för denna stackars människa eftersom han eller hon missar det fantastiska underverk som är JAG.

 

Detta gäller även alla mina vänner eftersom jag endast omger mig själv med fulländade och makalösa människor. Vi glänser ikapp och bländar hela Göteborg med omnejd.

 

Tack.

 

Joan Holloway


Kommentarer

DINA TANKAR OM INLÄGGET:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback