SnippaSmycket tävling avslutad!!

Vi har en vinnare! Hon eller han heter Saga! Dock lämnades aldrig dennes mail och adress som vi behöver så vi kan skicka priset, ett vackert Snippa smycke! Saga hör av dig till oss!
Här får ni det vinnande bidraget:
Jag skulle vilja vinna en snippa
För de är inte bara så snygga
Jag tycker också att de är hippa
Med en snippa skulle jag inte skygga
Utan bära den stolt och visa
Att jag förkastar de stygga
De som inte är rättvisa

Dessa människor som stympar kön
På dessa borde det vara hittelön
Tur att vi har SnippaSmycket
Med de pengarna kan det göras mycket
Det stöder en bra sak
Och utseendet ger mersmak
Ge mig en snippa så blir jag glad

Kommentarer
Postat av: Saga

Min mailadress är [email protected], men jag lämnar helst inte ut min adress i en kommentar så här, så skicka ett mail till mig så kan jag svara på det :) Jag trodde att det räckte med att fylla i sin mailadress i fältet ovanför där man skriver kommentaren (men tji på mig!).

2011-08-30 @ 13:07:34
Postat av: Saga

Jag kommenterade det här inlägget härom dagen, men det verkar som om den försvann. Jag är i alla fall Saga, och min mail-adress är [email protected]. Jag vill helst inte lämna ut min gatuadress för allmän beskådan, så kontakta mig gärna per mail.

2011-08-31 @ 10:18:24
Postat av: manymen

Will do!

2011-09-01 @ 19:29:07
Postat av: Sapfo

Saga, om du ser detta, jag tog bort din kommentar för att inte visa din mail. Men du har rätt ändå, det räckte med att skriva din mail i mailfältet här ovanför. Så nu tar jag bort din kommentar igen så att din mail är i slutet förvar hos oss :)

2011-09-02 @ 10:00:31

DINA TANKAR OM INLÄGGET:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback