Nätdejting pt.4

Jag är splittrad, men samtidigt hel.
Jag har fortsatt att dejta kille #2 och allt är bra, vi delade lördagskvällen tillsammans med skumpa vid en sjö. Det var mysigt. Men under veckan så har kille #1 smsat och vi har lärt känna varann riktigt bra, och jag vet att han har känslor för mig nu, han ringde mig på fredagen innan jag skulle träffa kille #2..
Samtidigt vet kille #1 att jag är "upptagen" och det respekterar han! Så nu har vi båda bestämt att vi inte skall höras av lika mycket, det skulle bara göra saken värre. Jag vill inte få känslor för två killar samtidigt. Men samtidigt vet jag inte om eller vilka känslor jag har egentligen. Jag var ju fan för feg för att fråga kille #2 i helgen. Jag klarade bara av att klämma ur mig ett "Jag gillar dig".
Sen har en kille #4 kommit in i bilden också, men han är bara jävligt irriterande så han är inte ens värd att skriva om...

Kommentarer
Postat av: Edie Sedgwick

Haha Jag älskar det här! JAG VILL HA MER MER MER! sluta aldrig att skirva!!! :)

2011-05-23 @ 17:27:56

DINA TANKAR OM INLÄGGET:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback