Kyss mig



För första gången på flera månader känner jag att
jag kanske inte bara vill ligga med killen. Vid flera
tillfällen under själva akten har jag tidigare till och
med undvikit mun-mot-mun-situationen, äcklats
lite av att utbyta kroppsvätskor med personen i
fråga. Göra det snabbt och lätt utan onödigt kladd.

Av någon anledning associerar jag själva kyssandet
till kärlek (bortsett från det precis innan själva sexet,
vilket i sig jag absolut ser som något enbart fysiskt).
På sex månader har jag knappt kännt efter när jag
kysst någon, det hade bara varit något slags mellan-
moment innan själva huvudrätten.

Men nu ser jag verkligen fram emot det som komma
skall. Jag ska verkligen känna efter den här gången.
Jag har en känsla av att det kan bli riktigt fantastiskt ..

/ Jeanne d'Arc

Kommentarer

DINA TANKAR OM INLÄGGET:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback