<3

nu ligger han naken i mina oranga lakan och sover. han är så vacker. det axellånga mörka lockiga håret helt i oreda, några slingor i hans ansikte, ögonfransarna tätt ihop eftersom morgon ljuset strimmar in genom persiennen rakt på hans ansikte. en och annan ljuv snarkning kommer från hans nu så avslappnande stämband. jag smyger omkring för att inte väcka honom. ska iväg och jobba. kysser honom innan jag går. han vaknade till och kysser mig tillbaka. kvällen innan träffade vi av en slump. han satt i hörnet av baren. jag kom dit med mina vänner. efter mitt standard toalettbesök ser jag att mina vänner flockats kring honom. jag vill inte prata med honom, vi hade ju bestämt att inte prata med varandra mer, så jag ställde mig en bit bakom gruppen. han hade tydligen helt glömt bort vår överenskommelse så han särar på gruppen och sträcker sin hans mot mig, jag tar den och han drar mig intill honom. kramar mig. frågar hur jag mår. bra, och du? bättre nu, säger han och ler. efter några minuter av kallprat säger han att han och nummer 30 (såklart, who fucking else?!) skulle gå och kolla in ett annat ställe. jag kommer tillbaka, säger han medan har tittar starkt in i mina ögon. jag vinkade "hejdå". han gick och kom tillbaka en dryg halvtimma senare. jag var då påväg upp för ett andra toalettbesök, såg att han kom in men ignorerade. upp för trappen hör jag att någon följer efter. det var han. stoppade mig och frågade om jag ville följa med honom till ännu ett annat ställe. jag sa ja. och på en kareokie klubb hamnade vi. där han presenterade mig för allt och alla. jag välkomnades med öppna armar. grekisk musik strömmar ur microfonerna. han höll om mig hela tiden. vi kramades, kysstes, hade längtat efter varandra. vi dansade till och med (detta är killen som inte dansar för allt i världen)! han höll runt min midja och jag lade min hand på hans axel, högerhanden i stadigt grepp med varandras och så vaggade vi från sida till sida. efter dansen satte hans sig ner, höll mig tätt intill honom. jag stod framför honom. han tittar på mig, tar bort håret från mitt ansikte och tar en ordentlig till på mitt ögonbryn. han kysser det. jag har ett ärr nu. hans har satt sitt märke i mitt ansikte. och han kysser det. kysser min hals, min kind, mina läpper. hans kompisar är runt omkring oss men han bryr sig bara om mig. vi lämnade inte varandras sida på hela kvällen. såhär är det att vara kära i varandra? vi gjorde slut en vecka innan. han ville inte, jag ville inte. men vi behövde det. vi behövde vara ifrån varandra för att förstå att vi tillhör varandra. det är magnetiskt. jag kan inte hålla mig borta från honom och han kan inte hålla sig borta från mig (obviusly). nu ska vi ta det försiktigt. ta det lugnt. vi ska ses om en stund över en kaffe... vi får helt enkelt se vad som händer. bära eller brista som sagt.


Kommentarer
Postat av: Sapfo

Vulkaniska relationer i all sin rätt, men var försiktig nu. Jag är fortfarande väldigt tveksam om han är något att ha egentligen.

2010-12-04 @ 11:16:07
Postat av: edie

nej. jag vet. det ar en berg och dalbarna alltihopa. idag ar det skit igen. ikvall bra. imorgon piss. sen piss piss piss. tills det blit toppen igen. jag borjar tappa forstandet. pa riktigt!

2010-12-04 @ 14:55:16

DINA TANKAR OM INLÄGGET:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback