nummer 27

NU har jag varit med om allt.

Det mest sjuka hände mig när jag mötte en man, nummer 27, som var sååå söt och sååå omtänksam att jag fejkade en snubbling för att jag visste att han skulle hinna plocka upp mig innan jag föll. Han följde efter mig vart jag än gick, tittade efter mig när jag gått för fort i folkvimmlet, insisterade att jag skulle dricka vatten för att slippa den hemska huvudvärken bakfyllen hör till. Och han köpte mat till mig när jag sagt att jag var hungrig. Han var helt underbar, ett riktigt kap! Jag var helnöjd med vad kvällen åstadkommit och kände att den här killen vill jag följa med hem.

Sagt och gjort OCH OJ vilket jävla magplask.

Har ni någonsin träffat på en snäll, söt, blyg liten sak som senare i sängen förvandlas till ett vilddjur? Det har jag. Två gånger. Jag uppskattade det inte första gången och ännu mindre den här gången. Vad är det för jävla stil att luras sådär? Jag går ju med den där söta, snälla killen för att det är just vad jag vill ha den natten. Nääää då ska de istället, i princip, våldta dig. Jag säger inte att det var våldtäkt, abslolut inte, men det kändes inte bättre än en.

Misstag ett: Vägrade ha kondom då hans kuk tydligen blev slak av det. Är det ett jävla skämt???

Misstag två: Trodde att jag inte kunde känna skillnad på naturell kuk eller inplastad kuk. Offer.

Ja men det var så, jag sa till honom: ingen kondom, inget sex. Punkt. Och den jäveln rycker av den TRE GÅNGER och trodde inte att jag skulle märka det. Helt hysteriskt. Jag blev så jävla förbannad och avtänd att jag avslutade det, för övrigt väldigt dåliga, sexet. Och det verkade bara trigga honom ännu mer.

Misstag tre: Runkade brevid mig. JAG SKOJAR INTE. Vem i helvete gör sånt?

Misstag fyra: Han var tydligen inte helt nöjd med sin egen insats (runkningen) så han skulle på mig igen. Och helt ärligt, där och då tänkte jag "vafan gör jag här?" och jag var otroligt nära på att gå hem. Men alkoholen och tröttheten bestämde att den här sängen var bättre än en timmes promenad hem i snöstorm. Nästa tanke som slog mig var "ja ja, get it over with" och vi skulle försöka oss på sexet igen. HAN BLEV HELT VILD OCH GALEN. Hans blick är inget jag ens skulle önska min värsta ovän. Sen när man har sex andas man ju? Eller hur? Det fick man tydligen inte. Först kom ena handen för min mun, sen andra för näsan och sen tryckte han! Misstolka mig rätt, det låter nog värre än vad det var. Det var bara i några sekunder. Han försökte nog inte ta livet av mig, fastän att det var såklart vad som flög genom huvudet på mig. Jag blev rädd, helt klart. Men jag fick snärjt mig loss och la mig så långt ifrån honom som jag kunde. Men han drog mig till sig hela jävla tiden och tyckte att jag skulle ligga med huvudet på hans arm sådär "mysigt" (det är jättemysigt att lägga mitt nyduschade hår i din svettiga armhåla). Det var misstag nummer sex. Och misstag nummer sju var helt klart att han inte fattade att han var ett stort kukhuvud då han, efter kvävningsförsöket, försökte få mig att suga av honom.

Resten av natten var som en av grenarna i en femkamp - Den med ett rep och två lag som skall dra åt varsitt håll. Så var det, varje gång jag flyttade på mig längre bort drog han mig till sig. Och så höll det på.

Och detta sätter verkligen finalen på vilken idiot jag hade träffat för dagen efter väcker han mig klockan halv nio och frågar: "Vad är din politiska ställning till att kyssas dagen efter?" Jag tog mitt pick och pack och gick. För sent, jag vet.

Det värsta av allt - Han var inte ens bra på att kyssas. Vad tänkte jag med ifrån början?
misstag åtta: såg på mobilen att han tagit mitt nummer genom att ringa sin mobil ifrån min när jag varit på toaletten. FUCK.

/Mary Phelps Jacob


Kommentarer
Postat av: jeanne d'arc

BEEN THERE, fast hopplockat från olika situationen. ska vi sterilisera honom?

2010-02-21 @ 22:48:19
Postat av: mary

nej men vi kan sätte upp en varnande affish med hans ansikte på så att inte andra får vara med om vad jag var. han var förlåt ordvalet men helt sjuk!

2010-02-22 @ 09:36:22
URL: http://manymen.blogg.se/
Postat av: don juan

jävlar va sick. häng ut honom med namn och bild.

2010-02-22 @ 19:02:27
Postat av: mizzle

...håller med om att han borde hängas ut så man inte stöter på honom i framtiden. vilken jävla mardröm

2010-02-24 @ 17:31:07

DINA TANKAR OM INLÄGGET:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback