Humble

Har haft kontakt med ett lamm ganska länge,
men det har alltid kommit hinder i vägen.
Det har ryktats om att den lille var oskuld och jag vill
inte säga att jag är expert på att de-flowera lamm men
har ändå sett det som en ära på alla sätt, tills nu.
Så igår när han låg där i min säng efter timmar av franska,
stämningssättande filmer, kan jag bara inte.
Han har under kvällen hyllat mitt yttre och inre,
sagt att han vill att jag ska ha det bästa . Jag vet att han inte
vill något annat än att jag bara ska sätta mig på honom,
men jävlar, jag säger: jag letar inte efter något seriöst,
och jag tror inte att du är killen man har något oseriöst med?

När blev Don Juan ödmjuk?

Sen låg vi och pratade, skrattade och lyssnade på radiohead hela natten.
Även om jag idag känner så fruktansvärd sexuellt frustrerad så känner jag mig också ädel.
En helt ny känsla. Måste ut och hitta en halvrutten man på 30plus
som jag kan ta hur hårt jag vill och ändå veta att han stuttsar tillbaka
sekunden efter jag försvunnit genom ytterdörren.




Don Juan

Kommentarer

DINA TANKAR OM INLÄGGET:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback