Hatt-tricket

Så killen med svart attribut och hatt med fjäder i
pratar i telefon utanför vårt stammisställe. Jag blir
lätt irriterad över utebliven uppmärksamhet och
bestämmer mig för att istället för att sno hans cigg
sno hans hatt!

Vad han inte vet om är att jag lägger hatten i min
tygpåse och inte alls ger bort den till random främling,
något jag senare tuttar i honom när han frågar efter
sin älskade huvudbonad. Kvällen går, och med tidigare lätt
intima upplevelser oss emellan i minnet konverserar vi
smakfullt, artigt och intresserat. Hans bästa vän och min
bästa vän kan inte slita sig ifrån varandra, så vi blir de
överblivna för kvällen, men vi har ingenting emot det.

Klockan blir ett två tre och det blir crêpes och sånger
och blygsamma hintar om att han missat sin sista buss
och jag är skyldigt honom en hatt och oj oj oj. Vi sätter
oss på hållsplatsen där min vagn går ifrån, separerade
på en bänk då våra vänner placerar sig mittemellan oss.
Min vagn kommer och jag hoppar på. Sätter mig i fönstret
mot dem och ler mot hattpojken.

Ur min tygpåse drar jag sedan ur hans hatt, sätter den på
mitt huvud och drar mina fingrar längs kanten på den och flinar.
Hattpojken tappar hakan och våra vänner kiknar av skratt.
Jag får ett sms. "Va fan!". Jag svarar. "Kom hit och hämta den då".

En halvtimma senare öppnar jag min dörr endast iklädd
trosor och ett litet litet linne.

Resten kan ni lista ut själva

/ Jeanne d'Arc


Kommentarer
Postat av: mary pheps jacob

underbart! genialt! fabulöst!!!! helt jävla underbart :D jag dör

2010-07-22 @ 20:28:44
Postat av: H.

WAAAAH! ... haha

2010-07-22 @ 23:18:52

DINA TANKAR OM INLÄGGET:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback