lilla pojke, vad ska det bli av dig?

Efter otaliga uppringningar med endast flåsningar eller sexuella meningar som inte hade någon speciell mening var detta sms droppen: "e så kått på dej ska bli hönt och gosa i sengen". Jag smsade tillbaka till Anders Rosberg, Eriksbo Västergärde 5, 424 34 ANGERED, att om han någonsin kontaktade mig via sms eller telefon igen skulle jag polisanmäla honom för sexuella trackaserier. Då blev idioten, som obviously inte vet hur man kopplar på skyddat nummer på mobilen och att hitta.se existerar, tyst. Jag tycker att det är ganska komiskt att idioter som Anders inte läser på lite och tror fortfarande att svin som honom kommer undan.

Kände bara för att dela med mig.

/Polly


Kommentarer
Postat av: Jeanne d'Arc

vilken jävla idiot, hur fan fick han tag i ditt nummer?

2010-03-05 @ 14:39:15
Postat av: mary phelps jacob

vet inte. jag har ingen aning om vem killen är. bara en "vanlig" busringning kan jag tro. but you dont mess with the unmessable!

2010-03-05 @ 20:59:01
Postat av: E. Bennet

Dar fick anders sa han teg, BRA.

2010-03-06 @ 04:37:07

DINA TANKAR OM INLÄGGET:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback