En liten text om omskärelse och för förhuden

När jag flög över till USA var pojkar inte en del av planen över huvudtaget. Min kära vän JD insisterade vilt att jag borde köpa med mig kondomer, dagen efter piller, kanske till och med lite p-piller nar jag ända är i farten?
"USA WOMAN! Amerikanska kukar!" Nej, nej, nej, nej, nej! Apelsiner! Jag ska plocka solmogna apelsiner med mina bara händer! Det var det enda jag ville.
Som ni vet från mitt tidigare inlägg blev detta icke fallet och jag hamnade i säng med en amerikansk kuk redan tredje veckan in i vår resa. Då jag tidigare berättat om människan bakom kuken, tänker jag nu berätta om just kuken på människan. Vet ni vad jag glömde totalt innan jag åkte till USA?
Jo, att cirka 95% (om inte fler?) är OMSKURNA.
Detta är ju något som vi européer är mycket ovana vid, och den enda gång jag faktiskt stött pa fenomenet var genom att titta på allas vår Sex and the City. Vem minns inte avsnittet då Charlotte dejtar en kille som inte är omskuren och hur konstigt och äckligt det är. Jag ska berätta för er om hur konstigt och framforallt irriterande det är med att ha en omskuren kuk.
Vi ligger och hånglar i hans säng, andetagen blir allt djupare och kroppstemperaturen blir allt högre. Handen letar sig nedåt - tiden har kommit då jag planerar att runka av killen under mig. Jag tar tag i den, eller jag forsöker, men ser ni; det finns liksom inget att ta tag i. Har har vi alltsa en pinne utan bark skulle man kanske kunna säga. Den ar utblottad och har förlorat hela sin skrud för avrunkning!
Generad har jag ingen aning vad jag ska göra. Min erotiska plan är förstörd så vi bara ligger i tystnad i några sekunder, jag med kuken fortfarande i hand. "Ehm...", är allt jag kan få ur mig, och han fattar grejen: "Oh, yeah. You can't do that. We need something to make it work." Med something menar han alltså glidmedel, och jag känner plotsligt stark sympati för grabben under mig. Alla amerikanska grabbar behöver glidmedel för att runka, och vad händer om man inte har det? Då är saliv den enda lösningen! Det, om något, är faktiskt ganska äckligt. Allt detta för någon märklig tradition som utvecklats till en norm i ett vrickat samhalle. Jag blir även ganska ledsen, avrunking är ju vad jag gör bäst och är något jag vill dela med mig av med min nyfunne vän. Det slutar med att vi får gå över till andra saker vilket inte alls är negativt, men med champagneglaset i hand vill jag ändå utbringa en liten skål till en ouppmärksammad del av den manliga kroppen: förhuden!







Mary Jane


Kommentarer
Postat av: clementine

ja skåla på!

2010-03-09 @ 15:04:31

DINA TANKAR OM INLÄGGET:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback