En kärleksförklaring

Sommaren kommer och det gör jag också på löpande band. Jag har för första gången i mitt liv lyckats finna kärlek, vänskap och någon som kan få mig att skrika. Problemen med kyla, ensamhet och utmattning tycks alla glida långt bort på samma gång. Men man eller ingen man, nu vill jag möta sommaren med öppna armar med Er starka, inspirerande, vackra, underbara kvinnor. Detta är en kärleksförklaring till er och ett löfte om bättring; inget mer granskande från topp till tå & ingen mer negativ avundsjuka från min sida. Jag älskar er och det finns ingen mans hand som värmer mer än en fin vän.

 

 

Don


Kommentarer
Postat av: mia wallace

KÄRLEKkärlekKärleeek.

2010-05-27 @ 21:00:54

DINA TANKAR OM INLÄGGET:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback