Nummer 13

Nummer 13, nummer 13. Haha, det här är roligt tycker jag. Ett fantastiskt semesterminne. Jag och en vän var på en strandklubb, vågor som svalkade fötterna och sand mellan tårna. En, två, tre och fyra för många öl. Jag hade spanat in en snyggt solbrun kille som också spanade på mig. Vi började att dansa runt elden som dom hade mitt på stranden och dansen ledde till hångel. Och OH vad han var grym på att hångla! Min vän blev svartsjuk och ryckte tag i klänningen min och säger att "Jag vill också hitta någon". Underbart full som jag var slet jag mig inte ifrån killen för att hjälpa min vän utan sträckte bara ut en arm och pekade på en kille som stod ensam vid strandkanten: "Vad sägs om honom?". Min kompis samtyckte och gick fram. De dansade, hånglade. Stället tömdes på folk och tillslut var det bara vi fyra kvar. Jag och nummer 13 hittade en soffa som vi tyckte passade jättebra att ha sex på. Medan vi håller på hör jag min kompis ropa mitt namn om och om igen. jag vänder mig om och där står hon och hennes ragg i en båt och vinkar med utsträckta armar. Och ja... de hade också sex. Mycket skratt har följt med den resan och den natten. Ah ett så underbart semster- och fylleminne. Och kvällen medförde fler härliga nätter tillsammans med killarna och min vän hittade även sin stora kärlek och pojkvän den kvällen. De har nu varit tillsammans i två år! Så kan det gå.

Mary Phelps Jacob


Kommentarer

DINA TANKAR OM INLÄGGET:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback