god morgon

Hans alarm ringer en söndags morgon klockan 10.30.
Jag frågar varfor han har satt alarm, ska du göra någonting särskilt idag?
Han tittar på mig arg och sager: Du är fan precis som min mamma, alla dessa jävla frågor. Jag har inte ens druckit vatten än. Jag kan inte vara med dig mer!

jag --> ?

Han letar frenetiskt reda på sina kläder, klär pa sig och fem minuter senare nar han står i dörröppningen säger han, nu med mild och älskande röst:
Jag ringer dig senare, okej älskling! och pussar i luften mot mig.

Lärdom: Min nuvarande lover har ett jävligt taskigt morgonhumör!!!!

/Polly

Kommentarer
Postat av: P

kan nagon vara ett sweetheart och fixa stavningen i mitt inlagg. har inga a, a och o namligen :)

2010-11-01 @ 10:09:26

DINA TANKAR OM INLÄGGET:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback