someone new



Da var det over. han ringde mig mandag efetrmiddag. fragade om vi kunde ses pa torsdagen eftersom han skulle vara ledig. jag bad honom forklara varfor vi skulle ses, han kan ju inte vara med mig. ge mig ett rakt svar. ge mig var status svart pa vitt. och samma samtal som innan var nu igang. JAG ORKAR INTE MER! sa till honom att det finns ingen mening att fortsatta det vi haller pa med. men men? ring inte mig mer. hor inte av dig. smsa inte. vi ska inte ses mer. han forsokte saga hur mycket han tycker om mig - MEN han kan ju inte vara med mig. och jag maste forsta hans situation. samma samma samma. efter manga om och men bestamde vi (typ) tillsammans att varken horas eller ses mer. vi slutar har... och han sager emh ah men jag ringer dig imorgon da? nej. gor inte det!

jag har raderat alla hans sms och hans telefonnummer. jag mar skit. det ar slut.

Kommentarer
Postat av: Sapfo

Sötnos! Livet blir bättre. Dansa bort dina sorger nu!

2010-11-29 @ 11:20:33
Postat av: mary

jag drack upp dem!

2010-12-01 @ 17:33:54

DINA TANKAR OM INLÄGGET:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback