Don't drink and text

Ur telefon arkivet en avlägsen fredag natt / lördag morgon. Full, arg och med en telefon som vapen

 

Sms 1

Ja jag längtar till dina händer

fast de finns i andra länder

Du är inte innanför, men heller inte utanför på gatan

tror kanske du är satan

Varför frågar du inte hur jag mår, fast jag inte vet

det är nog en hemlighet

 

 

Sms 2

Du och jag kanske bara ska sluta

För du är en finlandsfärja och jag är en skuta

Du får inte guppa med mig på de sju små haven

För jag äger hela världen och du har ingenting förutom

din jävla mamma

 

 

 

Jag välkomnar alkolås till mobilen

 

 

E. Bennet


Kommentarer
Postat av: Jeanne d'Arc

jag vill bara pussa på dig

2010-09-11 @ 21:16:27
Postat av: clem

Så jävla bra. Fyllesmsa mig anyday!

2011-06-03 @ 07:07:04

DINA TANKAR OM INLÄGGET:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback