You're going down bitch

Jag vaknar 03:45 av att min pojkväns telefon ringer och det är en envis norsk liten modellbrud som är på besök i stan som ringer och bara mååste få tag i honom. Jag svarar efter två samtal, mot hans protester, och skriker:

Jag sliter huvudet av dig och pissar ner i halsen på dig om du ens kontaktar min pojkvän igen.
Jag sparkar dig så hårt i vaginan att du blir steril om du ens kontaktar min pojkvän igen.
Jag spikar upp dig på ett kors och dansar små grodorna runt det om du kontaktar min pojkvän igen.
Jag fucking fistar dig om du ens kontaktar min pojkvän igen, vet du vad klockan är din HORA!





Eller det är vad jag skulle ha sagt om jag inte bara hade låtit det ringa ..

Kommentarer

DINA TANKAR OM INLÄGGET:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback