UT UR DVALAN

Mina kara vanner,

Jag har fatt ligga med en trummis i ett band. Eller rattare sagt- en trummis i ett band har fatt ligga med mig. Okej klyscha, men det ar nagot speciellt med individer som kan halla takten. I know you all agree with me. Han jagade mig, jag lat mig svepas med och fem timmar senare somnade vi svettiga och tatt omslingrande i hans sang. Han ar snygg, bra pa att kyssas OCH framfor allt hans favorithobby ar att slicka fitta. Sex manader av total nunne existens och min fucking (hehe) libido har vaknat till liv.

Kanner mig som en kossa som precis slappts ut pa gronbete for sommaren. Herregud, jag hade verkligen TOTALT glomt bort hur javla bra sex kan vara. Sexmonstret har vaknat och det ar utsvultet. Jag kan inte tanka pa nagot annat just nu. Inte en endaste liten sekund gar forbi utan att nagon form av snuskig tanke fladdrar forbi och vet ni vad - I LIKE IT. Jag vill aka tillbaka sex manader i tiden och ge mig sjalv en orfil. VAKNA KVINNA, DET FINNS EN MYCKET ROLIGARE AKTIVITET DU KAN GORA AN ATT LASA DEN DAR BOKEN. GA UT OCH FIXA DIG SJALV ETT LIGG! Det davarande jaget hade tittat med trotta ogon pa mig och sagt att hon ar ointresserad av knapplosa knull, det ger anda ingenting. Vad ar val en bal pa slottet? Med facit pa hand - Alldeles, alldeles underbar! Man kan val saga att jag levde i oblivion. No more. Min nya attityd i the land down under ar har for att stanna.

Mitt nasta mal ar att finna mig en hederlig gammal k.k som kan tillfredstalla mig nar jag kanner for det. En boytoy on call. Borde inte vara nagra storre hinder for en sexgudinna som mig.

Wish me luck.

E.Bennet

Kommentarer
Postat av: Lillit

Haha you go syster!!

2011-12-16 @ 05:34:55
Postat av: Jd

UNDERBART

2011-12-16 @ 09:03:19
Postat av: Levis

KÖÖÖR!

2011-12-26 @ 01:11:25
URL: http://buymeasoda.blogspot.com/

DINA TANKAR OM INLÄGGET:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback