Han.

jag satt och tittate på när grabbarna spelade biljard. tjejerna de spelade emot kicked threir asses! killarna förlorade så styggt, vilket var en underbar syn! jag var helt inne i spelet när han plötsligt står framför mig. vart i helvete kom han ifrån??? jag hade ju tänkt... hade liksom tänkt ut en hela annan plan för kvällen... han frågade om jag ville följa med till baren (som by the way var stängd, och ägaren spelade biljard). NU? frågade jag. Ja, nu. sa han. in i bilen, knäpp tysta, körde vi den 5 till 10 minuter långa färden. believe you me - det var långa 5 till 10 minuter. mannnen jag just nu sitter bredvid har varit min så kallad "pojkvän" i ett par månader och sedan ignorerat mig i ytterligare två. väl inne i baren häller vi upp varsin öl. sitter oich tittar ner i golvet en extra 10 minuter. tills han bestämmer sig för att ta min hand, leder mig till soffan och kastar sig bakåt i den, med fast grepp om min hand, så att jag faller pladask över honom. vi kysstes. fast fan inte fina, underbara, härliga kyssar. som förr. nu var det arga, hårda, påtvingade. jag slutade, retse mig upp och gick därifrån. "nej, vet du vad, så mycket som jag vill det här så vill jag det inte alls". gick till andra sidan rummet och satte mig i en annan soffa. rökte en cigarette, drack upp min öl. hade här och då bestämt mig för att gå hem. så kom han och satte sig bredvid mig och aaaaaaaaaaaah fuck it. jag bryr mig inte. jag vill ha honom. jag vill se om vi fortfarande har det där vi hade förut. om det fortfarande är så fantastiskt och om jag fortfarande känner samma sak för honom... 10 till 15 minuter senare klär vi på oss kläderna som låg utspridda över golvet. på golvet ligger nu en bunt med papper han torkat av sina kroppsvetskor han sprett ut över hela min överkropp.

ja, vi får väl ge honom det; han städar ju i alla fall efter sig...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det över nu? För visserligen låter det väldigt passionerat men han verkar vara ett riktigt as också.

2011-02-14 @ 11:21:06
Postat av: Anonym

skitjobbigt ar vad det ar. ena dagen hatar jag honom, andra dagen bryr jag mig inte alls och nasta vill jag ha honom mer an allt annat. semester pa tisdag sa jag kan inte se honom pa tva veckor vilket ska bli jaaaaaavligt skont! kankse till och med lamna mobilen hemma... (jag ar namligen fylle sms personifierad)

2011-02-14 @ 21:45:03

DINA TANKAR OM INLÄGGET:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback