HAPPY VALENTINE'S DAY

Det är alla hjärtans dag, och jag har ett hjärta.

Alltså är jag automatiskt inkluderad, även om jag inte bryr mig.

 

Jag är fantastisk, vacker, underbar och dessutom en större människa. Jag unnar alla paren att vara lyckliga idag. De förtjänar minst en högtidsdag per år i utbyte mot deras frihet. Jag är även ensam och självständig. Jag väljer att kedjeröka, snacka skit och planera nästa fylla istället för att äta middag och gulla.

 

Ingen vill väl vakna och lukta i någon pojknacke när man kan vakna ensam och lukta sprit och älska livet. Dags för en cigarett till. Måste matcha mina lungor med mitt svarta hjärta.


Kommentarer
Postat av: Anonym

I heart you

2011-02-17 @ 20:44:34

DINA TANKAR OM INLÄGGET:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback