Jag kissar hellre än att jag sover i en Hästensäng



Kommentarer
Postat av: Lillit

HERRE MIN LILLE GUD! JAG SATT PRECIS OCH KOLLADE I EN TIDNING OCH FÖRBLUFFADES ÖVER DEN HÄR REKLAMEN. Jag trodde att världen hade kommit över det där med att "sex säljer"? Eller i alla fall fula-retusherad-i-photoshop-plast-äckel-sex-inviteringar. Ifall damen i fråga hade haft en go pjamas på sig hade jag lockats mer än denna barbie utan porer och celluliter. Jag älskar hur hon håller handen graciöst för att skyla (världens fulaste ord btw) bröstet (bröstvårtan) för så där sover ju verkligen var och varannan människa.

2011-02-23 @ 09:14:05
Postat av: PAINKILLER JANE

ÅÅÅH JAG BLIR SÅ JÄVLA TRÖTT! HAR VI INTE KOMMIT ÖVER DET HÄR ÄN? VA? KAN DET INTE LIGGA EN NORMAL TJEJ, MED HÅRIGA BEN, BETTSKENA OCH TANTTROSOR?! JAG HADE KÖPT 10000 HÄSTENS DÅ!

2011-02-23 @ 14:57:30

DINA TANKAR OM INLÄGGET:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback