Shall I compare thee to a summersday?

Ända sedan puberteten intog min kropp och sexlusten blev något att dagligen tampas med har jag varit inblandad i en kärleksaffär med några av männen ni ser nedan på bilden. Det kan tyckas låta otroligt att jag en relativt anonym liten svenska lyckats fånga dessa män, men ingenting är omöjligt sägs det. Speciellt inte om allting är en fiktiv konstruktion skapad av ingen mindre än er kära skribent. Fantasi mina damer och herrar är nyckeln till mycket gott här i livet.



Denna man och jag, vi döper honom naturligtvis till Mr. Darcy (han har ju trots allt varit med på ett hörn ett antal gånger) har som sagt en lång historia av passion och åtrå. Våran kärlek passerar gränsen för det som Shakespeare beskrev i sina sonetter. Varje kväll innan jag somnar viskar han med ljuv stämma i mitt öra alla de små sakerna han älskar hos mig. De små, men ack så viktiga detaljerna som skiljer mig från alla andra människor som vandrar våran jord. Jag har så att säga blommor i mitt hår som bara han kan se. Elden (ja ELDEN) i hans bröst kommer helt enkelt aldrig att slockna. Allt i vårt förhållande är perfekt. Vi kan både bruka den mest hänförande älskog, pöka, ligga, sexa och knulla skiten ur varandra. När vi gör vad är det alltid jag som bestämmer. Han förstår de mest subtila av hintar, ord är helt enkelt överflödiga när vi kommunicerar. Denna kärleksaffär startade på mitt initiativ och kommer att sluta på precis samma sätt. Inga brustna hjärtan, tårar eller pinsamt återlämnade av tandborstar och diverse andra saker vi lämnat kvar i varandras hem. När min kärlek är slut kommer han nöjd förgås med vetskapen att han spenderat sitt liv med att tillfredställa mig. Min önskan är så att säga hans lag.

Hur som helst

Jag vill alltså skänka ett tack till alla författare, regissörer, musiker, skådespelare till och med vanliga civila på stadens gator och torg som bildat min egna lilla smältdegel och givit liv åt denna fulländade man. Sexfantasin om ni så behagar eller som jag just nu väljer att benämna honom; My one true love. Tack vare dig är vinternätterna en sann glädje att ta sig igenom.

E. Bennet


Kommentarer
Postat av: Lillit

Vafan, låt oss hålla oss till dessa och för alltid leva som lyckliga singlar. I grundskolan hade jag en hemlig, osynlig pojkvän som hette Simon. Jag saknar honom. Kanske ska återupplivas?

2011-02-07 @ 15:09:43
Postat av: E. Bennet

precisely my point! En klassiker som aldrig dör och är tillgänglig dygnet runt vart som helst, hur som helst, när som helst. Jag menar, seriöst hur hade jag överlevt mina arbetsdagar utan denne man? God only knows what i'll be with out him LIKSOM TYP DÅRAH.

2011-02-07 @ 17:56:17
Postat av: Sapfo

Jag lever på fantasier. Det söta är att alla fantasirelationer är helt olika beroende på humör. Ibland passionerat, ibland komplicerat, ibland förbjudet etc. Halleluja för fantasier!

2011-02-10 @ 10:04:59

DINA TANKAR OM INLÄGGET:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback