mitt filmsex

jag är så trött på mig själv. jag skriver alltid om min tragiska romans, nummer 34, numera. det är det enda jag tänker på och ah ni ser.... där var jag på väg att börja igen. så nu tänkte jag berätta om vad som hände innan jag träffade honom. nämligen om nummer 33! en vän? eller vad ska man kalla det. första gången vi sågs gick vi hem tillsammans. hade grymt sex i hans äckliga (inte så-)ungkarlslya. dagen efter smög jag mig ut och sprang hem. stötte på honom ca en vecka senare på en strandklubb där vi småpratade i början och sedan inte såg varandra förren sent in på natten. i fyllan och vyllan bestämde vi oss för att ta ett nattdopp vilket resulterade i ännu grymmare sex. nästa gång hemma hos mig, hos honom, hos mig och på övervåningen av hans bar. och så har det hållt på. vi har haft en överenskommelse om att vi inte känner något för varandra. vi är vänner... som knullar. och denna vän har, vad min historia egentligen skall handla om, har gett mig det bästa sexet i historien. filmsexet!

vi var de sista kvar i baren som han äger. släckt och knäpptyst. han häller upp en öl till mig och en till sig. sätter på musiken på låg låg volym. medan jag sippar på min heiniken går han och tänder levande ljus runt omkring i rummet, på borden, bardisken och även några utspridda på golvet. sen kommer han och sätter sig bredvid mig i soffan bakom trappen. vi små pratar lite om dagen och kvällen som gått. och första kyssen kommer lagom till pass. redan här var stämningen sliskigt romantiskt och vi båda var lagom upphetsade av tanken på vad som komma skall. långsamt, långsamt klär vi av varandra och viskar i varandras öra. upp på bardisken, med levande ljus all around, har vi sex. lugnt och försiktigt. förföriskt, romantiskt. allt. jag kände mig som julia roberts i pretty woman när hon och richard G känner över varandra på pianot. det var amazing!

och efteråt var det på med kläderna igen och han frågar; ska jag köra dig hem eller? ja tack. nöjda och belåtna sitter vi och ler i bilen hem. pussar varandra på kinden när jag skulle hoppa ut och; "aja, vi ses imorgon då!"

varför kan jag inte känna så här lätt för min 34a? crap.


Kommentarer
Postat av: Mary Jane

Alltså, seriöst! HUR hamnar du i såna här situationer? Jag hamnar i situationer där killen frågar om han får hålla mig i handen typ.

2011-02-03 @ 23:17:28
Postat av: L.C

Håller helt och hållet med Mary Jane! Jackpot?

2011-02-05 @ 17:33:59
Postat av: Mary Phelps Jacob

well ladies. jag ska beratta for er vad han gjorde mot mig har om kvallen. da ar det inte sa mycket jackpot langre... kommer ett inlagg om det i dagarna. han ar nu hogst upp pa svarta listan!

2011-02-08 @ 12:35:19
Postat av: Sapfo

Varför måste det finnas en baksida till detta vackra? Grr!

2011-02-10 @ 10:08:11

DINA TANKAR OM INLÄGGET:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback