Frågestund: Att slicka fitta.

Min fråga till er kära vänner ute på WWW är, Hur är ni när det kommer till att slicka fitta?
Tycker ni om att göra det? Tycker ni om att få det? Varför/ varför inte?
Mitt problem när någon ska gå ner på mig är att jag tror alltid att personen som utför skall tycka att det smakar dåligt eller luktar illa? Så jag kan aldrig riktigt njuta, men jag vet inte om jag luktar/smakar illa eller om jag är som alla andra?
Hur gör ni tjejer för att sköta era vaginor? Några tips?
Tacksam för svar!!

Kommentarer
Postat av: jD

1. Oralsex är det bästa som finns. 2. Det är det lättaste sättet att få mig att komma. 3. Jag tvättar mig alltid innan själva oralsexet. min fittslickare är känslig för doften och ibland tar jag lite doftande glidolja på de yttre läpparna för att distrahera. 4. Tro mig, du kommer aldrig njuta av oralsex om du oroar dig, och fittslickarn kommer aldrig njuta av att ge dig om du inte slappnar av och njuter. det är ingen stor grej, 5. tvätta aldrig med tvål, köp acos intimolja och använd typ varannan dag så är du fine girl. 6. tips för att njuta är att blunda och fantisera ihop ett scenario som du går igång på.

2011-06-10 @ 21:59:39
Postat av: N

jag gillar att slicka och har inget problem med varken doft eller smak. Everybody loves pussy?

2011-06-11 @ 00:13:46
URL: http://sokandeefter-hon.blogspot.com
Postat av: Viva vagina

Jag är lite som du. Jag njuter inte helt av oralsex eftersom jag också nojar lite med lukt och smak + att jag inte rakar musen jättemycket, utan har en del hår kvar, så jag oroar mig typ för ifall det är okej för honom. Jag funderar på om jag fått så bra fittslick, det är det också? Jag kan uppleva att de inte tagit i tillräckligt kanske, att det inte känts så mycket helt enkelt.

2011-06-11 @ 06:28:33
Postat av: jd

om man är på gång med någon eller ihop med någon är väl det lättaste sättet att kommunicera med den personen. är det okej med så mycket hår eller ska jag raka lite till? smakar det okej? tycker du om det? det är ömsesidigt. och framför allt instruera hur man vill ha det. tro mig jag har lärt upp folk, man är först bra på oralsex när man vet vad ens partner gillar. om det är ett onenightstand å andra sidan och man är lite tipsy så kan det nog vara om lättare att hinta lite om hur man vill ha det. sen finns det ju egentligen ingen universell regel om hur man slickar fitta, alla gillar olika. vissa gillar löst, andra gillar att man suger, vissa gillar ett finger i fittan eller/och ett finger där bak. sen tror jag det handlar mycket om att gå in i kåtheten, embraca känslan och typ förstärka den i huvudet.



lycka till!

2011-06-11 @ 12:42:13
Postat av: frågeställaren

Bra tips everybody! Jd, vilken olja?! Vart får man tag på den, apoteket?

2011-06-11 @ 15:32:37
Postat av: jd

rfsu's på apoteket är nice

2011-06-11 @ 19:55:27
Postat av: Jean

Asså, jag brukar skryta om att jag är en så liberal tjej i sängen men sanningen är att jag har grymt svårt att prata med den jag ligger med om hur jag tycker om det. Då brukar jag tänka på hur jag reagerar om personen jag ligger med skulle börja ge mig instruktioner; I'd fucking love it! Hur gött som helst om h*n helt plötsligt skulle berätta hur det ska vara. Sexigt värre och hur lycklig som helst när båda inser att vi åstadkommit något tillsammans.

2011-06-13 @ 22:35:14
Postat av: frågeställaren

Det är ju intressant! För min första tanke hade ju varit hur jävla dålig man hade känt sig! Dålig slickare/sugare liksom..dock vet jag att den tanken är sjukt lame och fel..jag borde helt enkelt ta till mig mitt vilda alter ego och go for it i sängen..

2011-06-13 @ 23:38:41
Postat av: Hanna

Älskar att få och känner aldrig oro över hygienen. Om du gör det så prova intimtvål. RFSU har bra produkter för det.

Äger också en fittslickarmaskin, Sqweel som jag kan leka länge med.

Jag tycker du ska oroa dig mindre och bara tillåta dig att ta emot det ljuvliga. =)


DINA TANKAR OM INLÄGGET:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback