Once and never again

Surfade in på ansiktsboken och ser att en av mina käraste vänner kommer att delta i eventet där två gamla skolkamrater firar sina födelsedagar i en hyrd lokal i centrala Göteborg. Snabbt spånar jag genom gästlistan och ser namn efter namn från skolkatalogen som ligger begravd längst ner i min flyttkartong. De allra flesta namnen såg jag senast då jag rensade genom vänlistan på facebook. Bort med den, bort med den och definitivt bort med den.

Jag tittar på datumet som festen skall hållas på. Naw.. That's a shame. Det är då jag dansar så gott som halvnaken på Röda Sten. Hela gymnasietiden försvinner bort. Precis som högstadiet. Once and never again.


Kommentarer

DINA TANKAR OM INLÄGGET:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback