Vi fiser oss igenom vår relation

Vi sitter i mitt vardagsrum efter att ha haft samlag i soffan. nakna sitter vi och pratar. han säger till mig att han känner sig så bekväm med mig. han kan berätta allt för mig och det vill han också.

han säger: jag kan till och med prata med dig om "kill saker".
kill saker? frågar jag.
"ja, allså, saker som vi killar alltid undrat över men aldrig vågat fråga".
som vad då?
"till exempel, fiser och skiter tjejer? gör ni egentligen det? och i så fall när då? jag har aldrig hört en tjej fisa".

jag skrattde tills jag satte mitt egna saliv i halsen. och förklarade för min pojkvän, som just nu sitter naken i min soffa, att tjejer fiser faktiskt, exakt like mycket som killar gör. och ja, vi skiter också. jag avslöjade coksa att jag tidigare idag bajsade i hans hus medan han stod på utsidan och pratade med mig.

och jag har antagligen fisit i hans säng.
"VA?!" utbvirster han med det största leendet jag någonsin sett på läpparna.
ja, jag har nog fisit i sömnen, jag gör det ofta. och för din information (mannen som är så påläst och nyexaminerad psycholog) alla gör det!

nu är det tysta fisar, brummande fisar, fan han la de två värsta blöta fisarna i min säng här om kvällen, som gäller!

Han älskar det. Varje gång jag fiser säger han - Nu älskar jag dig ännu mer! Jag kan inte säga annat än att fisa är ingenting som jag ser fram emot att göra - men det är så jäkla skönt att inte behöva hålla dem inne mer!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha..romantiskt?

2011-09-20 @ 17:39:31

DINA TANKAR OM INLÄGGET:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback