Alla måste titta, så jävla rätt


Kommentarer
Postat av: Mary Jane

Whoa, vilken kvinna. Jag önskar att man skulle kunna få höra mer vad han hade att säga. Hon knäppte honom verkligen på näsan när hon sa "det finns väldigt mycket mer inom islam att engagera sin energi på än mig och vad jag har gjort - är det bara för att jag är kvinna?"

2011-04-06 @ 14:23:29
Postat av: Sapfo

Vilken styrka! Härligt att hon vägrar låta en enda person agera som talesperson för först och främst en hel nation, ett helt folk och en hel religion och ta den skiten som han antar att alla andra tycker.



Notera också att han drar till med den klassiska "Men bli inte så känslofull"-repliken. den stöter man på lite överallt tycker jag, senast i kommentarsfältet på denna blogg. En kvinna som är arg är hysterisk och ingen kommer tycka om henne. en kvinna som är glad och happy-go-lucky är mesig. En kvinna som gråter är också hysterisk. En kvinna som är tyst är i stor utsträckning bara tråkig.

2011-04-06 @ 16:14:30

DINA TANKAR OM INLÄGGET:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback